irodai asszisztens

Irodai asszisztens

IRODAI ASSZISZTENST KERESÜNK!

Pozíció: Irodai asszisztens (de heti két nap lehetsz virtuális asszisztens is, ha szeretnél)

Munkába állás: legkésőbb augusztus 1-én szeretnénk elkezdeni a közös munkát, de korábban is tudsz kezdeni – mi már nagyon várunk

A cégről:

Tizenhárom éve stabilan működő tanácsadó cég vagyunk. Fő profilunk a könyvvizsgálat, adótanácsadás és könyvelés-bérszámfejtés. Működésünk során rendkívül fontos a kiegyensúlyozott munkavégzés biztosítása a csapattagok számára: még zárások idején is csak minimális túlórával dolgozunk, de ezt is mindig kompenzáljuk. Ügyfélkörünk kis- és középvállalatokból áll jellemzően, inkább kevesebb, de minőségi partnerrel dolgozunk együtt, a hosszútávú együttműködésekben hiszünk. Az irodánk frekventált, belvárosi helyen található, tömegközlekedéssel kiválóan megközelíthető: az Arany János utcai metrómegállótól pár másodperc sétával már bent is vagy az irodában. És ha szeretnél, heti két nap otthonról is tudsz dolgozni. Egy hagyományos belvárosi épületben található nagypolgári lakást alakítottunk át és újítottunk fel, így teremtettünk kiváló munkakörnyezetet a kollégáink számára.

A csapatról:

Jelenleg négyen dolgozunk a cégnél, Veled egészülnénk ki öt főre, így lesz teljes a csapat. Számunkra fontos a magas szintű szakmaiság, a folyamatos tanulás, de emellett ránk rendkívül jellemző, hogy támogató, családias közegben szeretünk dolgozni, ezért erre törekszünk a mindennapokban. Az irodában általában együtt ebédelünk, ilyenkor van idő kicsit szusszanni, és munkán kívül is mindenféléről beszélgetni.

Ezért lesz jó velünk dolgozni

Az iroda szuper helyen található, remek munkakörnyezetben dolgozhatsz, de ha úgy számodra kellemesebb, otthoni munkára is van lehetőséged akár minden héten két napot. A munkaidő számunkra nemcsak formalitás, a munka mellett megmarad a szabadidőd, hogy igazán feltöltődhess. Mivel törekszünk a fejlődésre, nálunk minden nap újat tanulhatsz, folyamatosan fejlesztheted magad. Ahogy egyre magabiztosabbá válsz, úgy vonunk be a fontosabb projektekbe és bízunk rád felelősségteljesebb feladatokat. Természetesen biztosítjuk a céges laptopot és mobiltelefont a munkavégzésedhez. A konyhában korlátlanul rendelkezésre áll kávé, tea, ásványvíz, de a kiemelt zárási időszakokban az energiautánpótlásról is gondoskodunk, és megtöltjük a konyhát mindenféle csokival-nasival. A „piaci bérezés” nekünk azt jelenti, hogy az emberi és szakmai hozzáállást is korrektül díjazzuk.

Ezek lesznek a feladataid:

A szakmai munkát kiegészítő adminisztratív feladatokat bízzuk rád, meglévő ügyfelekkel fogsz kapcsolatot tartani jellemzően e-mailben és telefonon magyarul és angolul. Rád bízzuk az ügyfélkezelési feladatokat, például a számlázást. Ahogy ezekbe belejöttél, szeretnénk bevonni az ajánlatkészítésbe, szerződéskezelésbe, marketingfolyamatokba (weblap karbantartás, posztok elhelyezése, hírlevélkészítés stb) is.

Akit keresünk a csapatunkba:

Akkor fogod nálunk jól érezni magad, ha számodra is fontos, hogy fejlődj – a tanuláshoz minden támogatást megkapsz tőlünk. Mindig azon törjük a fejünket, hogy hogyan lehetne jobban, pontosabban, gyorsabban dolgozni, mivel tudunk az Ügyfeleinknek még kiemelkedőbb szolgáltatást nyújtani. Ezt a fajta előremutató gondolkozásmódot keressük új kollégánkban. Amire feltétlenül szükséged lesz az első naptól kezdve, az a tárgyalóképes angol tudás szóban és írásban, illetve a Microsoft Word, Excel, Outlook magasszintű használata – minden mást megtanítunk menet közben. Szeretnénk, ha gyorsan tanulnál, ehhez elengedhetetlen a precizitás és strukturált gondolkodás. Számunkra alapérték a hosszútávú partnerség, mind ügyfeleinkkel, mind kollégáinkkal is erre törekszünk. Ezért kérünk, csak akkor jelentkezz, ha szeretnéd megtalálni álmaid cégét, és ebben a csapatban képzeled el a jövődet tartósan.

Jelentkezés módja:

Ha szimpatikusak vagyunk számodra, kérjük, küldd el önéletrajzod a talyan@taxense.hu e-mail címre, hogy mi is megismerhessünk.

Felvételi folyamat:

Miután megkaptuk az önéletrajzod, mindenképpen felvesszük veled a kapcsolatot. Ha úgy érezzük, hogy beillenél a csapatba, egyeztetünk időpontot egy személyes beszélgetésre a cégvezetővel és a leendő közvetlen feletteseddel. Így Te is körül tudsz kicsit nézni az irodában. Az első személyes találkozón egyeztetjük, hogy mennyiben találkozik a pozícióhoz tartozó fizetés és a jelentkező bérigénye.

Ezután sor kerül egy rövid angol nyelvű telefonos beszélgetésre.

Kölcsönös szimpátia esetén a végső döntés előtt körülbelül kétórás „teszt”-re kerül sor. Olyan feladatokat bízunk rád próbaképpen, amiket már az első heteidben is végezni fogsz: Microsoft Word és Excel használata, internet-böngészés, ügyféltájékoztatás, iratkezelés.

Üdvözlettel,
Talyán Andrea, ügyvezető, tulajdonos

Talyán Andrea
Talyán Andrea, ügyvezető, tulajdonos

Talyán Andrea

ügyvezető, bejegyzett könyvvizsgáló, adószakértő

Az évek során a piac szinte minden területéről, iparágából képviseltem vállalkozásokat. Fontosnak tartom, hogy az ügyfeleimmel őszintén, egy nyelvet tudjuk beszélni. Igyekszem a maximumot megtenni minden egyes ügyért és az ügyfelemért egyaránt, túlmutatva a szigorú adószakértői vagy könyvvizsgálói tevékenységen.
 
 
“A megoldás kösse le a figyelmet, ne pedig a hibák.”
(Vera Peiffer)