BÉRSZÁMFEJTÉS ÉS MUNKAÜGY

A munkavállalói bérek előre kalkulálhatósága és optimalizálása kiemelten fontos az Ön vállalkozása életében, amely nem csak a munkavállalót, hanem a munkáltatót is védik. A szerteágazó, folyamatosan változó jogszabályi környezet naprakész tudást igényel, amely akár egy kisebb vállalkozás esetében is hetente 3-4 órát vesz igénybe.

 

A bérszámfejtési munkánk igénybevételével a vállalkozása személyre szabott szolgáltatást kap, amivel nem csak időt spórol meg, de megszabadul a dokumentációval együtt járó stressztől és problémától is. A fizetések, járulékok és levonások pontos elszámolásának és időben átutalásának köszönhetően Ön és alkalmazottai is elégedettebbek és nyugodtabbak lesznek. Hiszen elkerülhetővé, megelőzhetővé válnak az esetleges bírságok, a közbeszerzésből való kizárás, valamint a pályázattól való eltiltás.

 

Célkitűzésünk, hogy partnereink részére a bérszámfejtés mellett segítséget nyújtsunk a gyakran bonyolult munkaügyi kérdésekben, ezzel támogatva a napi munkáltatói döntések szakmai megalapozottságát. Így biztos lehet benne, hogy tevékenysége nem csupán szigorúan a törvényes keretek közt zajlik, hanem maximális hatékonysága is garantált.

A munkavállalói bérek előre kalkulálhatósága és optimalizálása kiemelten fontos az Ön vállalkozása életében, amely nem csak a munkavállalót, hanem a munkáltatót is védik. A szerteágazó, folyamatosan változó jogszabályi környezet naprakész tudást igényel, amely akár egy kisebb vállalkozás esetében is hetente 3-4 órát vesz igénybe.

 

A bérszámfejtési munkánk igénybevételével a vállalkozása személyre szabott szolgáltatást kap, amivel nem csak időt spórol meg, de megszabadul a dokumentációval együtt járó stressztől és problémától is. A fizetések, járulékok és levonások pontos elszámolásának és időben átutalásának köszönhetően Ön és alkalmazottai is elégedettebbek és nyugodtabbak lesznek. Hiszen elkerülhetővé, megelőzhetővé válnak az esetleges bírságok, a közbeszerzésből való kizárás, valamint a pályázattól való eltiltás.

 

Célkitűzésünk, hogy partnereink részére a bérszámfejtés mellett segítséget nyújtsunk a gyakran bonyolult munkaügyi kérdésekben, ezzel támogatva a napi munkáltatói döntések szakmai megalapozottságát. Így biztos lehet benne, hogy tevékenysége nem csupán szigorúan a törvényes keretek közt zajlik, hanem maximális hatékonysága is garantált.

PARTNERE VAGYUNK VÁLLALKOZÁSA SIKERÉBEN

Bérszámfejtés, munkaidő nyilvántartások bekérése, feldolgozása, dolgozói és munkáltatói adó- és járulékterhek megállapítása valamint statisztikák készítése a KSH felé, hogy az Ön vállalkozásának teljes dokumentációja naprakész lehessen.

Adó- és járulék bevallások készítése, bevallás beküldése,, hogy ne kelljen hosszú órákat a számítógépe előtti adminisztrációval töltenie, valamint, hogy eleget tudjon tenni a törvényi kötelezettségeinek.

Társadalombiztosítási ügyintézés kifizetőhelyek és nem kifizetőhelyek részére egyaránt úgy mint a foglalkoztatói igazolások és nyilatkozatok készítése, keresőképtelenségről kiállított orvosi igazolások bekérése és továbbítása az illetékes szerv felé. Így az ügymenet gyorsabb és gördülékenyebb, amely védi a munkavállalót és munkáltatót is, ennek köszönhetően hamarabb ellátáshoz jutnak az érintettek.

Munkaügyi-, bérszámfejtési- és társadalombiztosítási ellátásokkal kapcsolatos kimutatások készítése, amelynek segítségével Ön mindig naprakész lehet munkavállalói jövedelmével kapcsolatosan.

Munkaügyi szabályzatok / cafeteria, munkaügyi nyilvántartások vezetése, iratok/ iratminták készítése úgy mint munkaszerződések, megállapodások, igazolások bekérése biztosítása, hogy Önnek ne kelljen minden esetben különböző szakemberekhez fordulnia, ezzel időt és pénzt spórolhat meg. Munkaviszony vagy egyéb munkavégzésre irányuló jogviszony, úgy mint megbízási, vagy tanuló szerződés létesítéssel és kiléptetéssel kapcsolatos ügyintézés, tanácsadás, hogy az Ön vállalkozásánál a munkaügyi folyamatok személyre szabottan történhessenek.

ÁFA regisztrált cégeknektanácsadással, adóhatósági képviselettel segítünk a hazai piaci terjeszkedésben, megoldást kínálva a magyar és uniós szabályozásból eredően felmerülő dilemmákra. Elkészítjük és bevalljuk az áfával kapcsolatos kötelezettségeiket, adóvisszaigénylés keletkezése esetén közreműködünk a teljes eljárási folyamatban.

Munkaügyi tanácsadást és auditot, jogszabály értelmezést végzünk, hogy Önnek ne kelljen más szakemberhez fordulnia, ezzel alkalmanként értékes időt és több tízezer forintot spórolhat meg. Komplex, cégspecifikus megoldást kap, hiszen ismerjük vállalkozása működésének egészét.

© Taxense Consulting Kft. Minden jog fenntartva 2021.

Adatvédelmi nyilatkozat
Impresszum

© Taxense Consulting Kft. Minden jog fenntartva 2021.

Talyán Andrea

ügyvezető, bejegyzett könyvvizsgáló, adószakértő

Az évek során a piac szinte minden területéről, iparágából képviseltem vállalkozásokat. Fontosnak tartom, hogy az ügyfeleimmel őszintén, egy nyelvet tudjuk beszélni. Igyekszem a maximumot megtenni minden egyes ügyért és az ügyfelemért egyaránt, túlmutatva a szigorú adószakértői vagy könyvvizsgálói tevékenységen.
 
 
“A megoldás kösse le a figyelmet, ne pedig a hibák.”
(Vera Peiffer)